• Wpisów:6
  • Średnio co: 155 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 22:53
  • Licznik odwiedzin:1 093 / 1087 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej. Przepraszam ale jednak będe te wpisy o codziennym dbaniu o siebie wpisywać raz w tygodniu w niedzielę, gdyż nie mam zbytnio czasu i przepraszam jeszcze raz wszystkich tych, ktorzy liczyli na te wpisy. Pozdrawiam
 

 
Hej. Jak podobają się wam moje wpisy? Mam nadzieję że dużo błędów nie robię hi hi. Teraz dam wam pare wskazówek do niektórych czynności wykonujących codziennie lub też kilka razy w tygodniu.
1.Rano gdy się obudzisz najważniejszą rzeczą która powinnaś wykonać jest pójście do ubikacji, gdyż po całej nocy w organiźmie zbierają się toksyny które powinny być wydalone moczem. Pamiętaj aby zawsze po skorzystaniu z ubikacji myć ręce.
2. Po ubikacji najlepiej było by poćwiczyć. Nie chodzi mi tu o bóg wie jakie ćwiczenia, wystarczy zrobić np. na łóżku lub podłodze 25 brzuszków lub przysiadów. Poranne ćwiczenia nie tylko pomogą nam pozbyć się zbędnych kilogramów, ale także dadzą nam dawkę energii i pobudzenia na parę chwil a nawet na godzinę.
3. Po ćwiczeniach najlepiej było by zajrzeć do łazienki po to by przemyć twarz oraz ręce, uczesać włosy.
4.Staraj się nie jeść dużo i szybko, ponieważ gdy spożywamy posiłek szybko i przy tym jest on obfity powoduje że czujemy się ciężko i możemy mieć nawet wzdęcia. A wiadomo że jeżeli z naszym organizmem jest coś nie tak to jednocześnie nasze samo poczucie idzie gwałtownie w dół. Jedz pięć małych posiłków dziennie. Staraj się jeść powoli. Jeżeli chcesz zrzucić zbędne kilogramy zaopatrz się w tabele kalorii, w której znajdziesz wszystkie produkty. Podam wam teraz link do moim zdaniem najlepszej tabeli kalorii ---> http://www.tabele-kalorii.pl/
5.Myj zęby przynajmniej raz dziennie. Jeśli zaraz po posiłku przystępujemy do szczotkowania, to rozprowadzamy po całych ustach i jednocześnie wcieramy w zęby kwas, powodując, że jego oddziaływanie jest silniejsze i trwalsze. Kwas to największy wróg naszych zębów osłabia je i demineralizuje, a tym samym zwiększa podatność na próchnicę. Podczas jedzenia lub picia w naszych ustach spada pH i potrzeba czasu, aby powróciło ono do "normalności". Idealne pH w ustach wynosi 7, podczas gdy napój może mieć pH na poziomie nawet 2,5, czyli podobne do octu. Dlatego eksperci mówią, żeby odczekać z myciem zębów około 30 minut po jedzeniu, aż ślina w ustach pomoże obniżyć poziom kwasowości. Możemy też przepłukać naszą jame ustną zwykłą wodą przegotowaną lub żuć gumę przez 5 minut.

Jak na razie to tyle. Już niedługo postaram się wstawić wpis jak ubierać się by czuć się seksownie. Miłego czytania, zapraszam też do komentowania.
 

 
Maseczki oczyszczające z mąki

Dwa warianty niezwykle skutecznej, choć bardzo prostej w przygotowaniu maseczki. Mąka ma doskonałe właściwości oczyszczające skórę - pochłania nadmiar sebum, reguluje pracę gruczołów łojowych, a jednocześnie uspokaja i łagodzi wszelkie podrażnienia.

Maseczka z mąki nakładana na zimno staje się świetnym zabiegiem odświeżającym i wygładzającym cerę, nakładana na ciepło - działa oczyszczająco i stymuluje ukrwienie skóry.

Maseczka z mąki owsianej

Składniki dla cery suchej i wrażliwej
Kilka łyżek mąki owsianej
1 - 2 łyżki śmietanki

Składniki dla cery tłustej i trądzikowej
Kilka łyżek maki owsianej
Kilka łyżek gorącego mleka
Kilka kropli soku cytrynowego

Przygotowanie: Aby otrzymać mąkę owsianą możesz zmielić płatki owsiane w młynku do kawy. Połącz wszystkie składniki, dodając tyle śmietanki/mleka, aby uzyskać gładką zwartą konsystencję, łatwo rozprowadzającą się na twarzy. Nanieś grubą warstwą na skórę i pozostaw na 15 minut, spłucz ciepłą wodą.

Maseczka z mąki pszennej

Wariant I - składniki
Kilka łyżek mąki pszennej
Kilka łyżeczek gorącego mleka
Przygotowanie: Mieszamy mąkę z gorącym mlekiem tworząc gęstą pastę, którą grubo nakładamy na twarz. Po 20 minutach zmywamy maseczkę ciepłą wodą.

Wariant II - składniki
Kilka łyżek mąki pszennej
Kilka łyżeczek gorącego mleka
1 łyżeczka miodu

Przygotowanie: W gorącym mleku rozpuść miód, stopniowo dodawaj odpowiednią ilość płynu do mąki intensywnie mieszając. Nanieś na twarz grubą warstwą na około 15 minut. Zmyj ciepłą wodą.
 

 
NA CELLULIT - domowy peeling kawowy

Cellulit - teoretycznie zmora kobiet, w praktyce spotkałam się z nim na swoim ciele. Ale panie głowa do góry mężczyźni też go mają (choć panowie to niewielki odsetek). Skąd przybył? Prawdopodobnie istniał od zawsze, choć niezdrowa dieta, mała aktywność fizyczna, siedzący tryb życia, cukier i sól z pewnością pozwoliły na rozwój w większym stopniu.

Jak się go pozbyć? 
Kremy, tabletki i cuda wianki - czy działają? Z doświadczenia wiem, że kremy działają jedynie podczas stosowania - nie zwalczają cellulitu, ale ujędrniają i wygładzają skórę. Należy pamiętać, że NIC nie zwalczy cellulitu lepiej niż zdrowe odżywianie i ruch - które powinny nam towarzyszyć przez całe życie.

PEELING KAWOWY
Domowej roboty peeling z kawy - cudo, na które każdy może sobie pozwolić.Przepis:
- kawa mielona (2 łyżki)
- cukier biały (1 łyżka)
- cynamon \ imbir (2 łyżeczki)
- ulubiony żel do mycia ciała
-wrzątek ( 1 łyżka)
- pojemniczek

Wykonanie:
Kawę zalewamy wrzątkiem, dodajemy cukier i cynamon (wymiennie imbir, w zależności jaki wolimy zapach). 

Po przestudzeniu dolewamy odrobinę ulubionego żelu. Zastosowałam poniższy kosmetyk Isana Ol Dusche (o cudnym zapachu melona i gruszki). Uwielbiam jego konsystencję i działanie - zawiera w sobie oliwkę, skóra po kąpieli jest nawilżona, więc nie trzeba stosować dodatkowych balsamów.

Konsystencja peelingu musi być zbita, gęsta, wręcz żelowata, aby łatwo nabierało się go ręką i rozprowadzało po ciele.

Co taki peeling kawowy daje?
Na pewno ujędrnia i wygładza skórę - jak niczym kosmetyki, które znajdziemy na półkach w sklepie. Efekt niesamowity, mamy wrażenie aksamitu na ciele, poza tym po dłuższym zastosowaniu działa jak bronzer. Zapobiega także wrastaniu włoskom po depilacji.

Jak stosować?
Co drugi dzień podczas kąpieli. Położyć na ciało i lekko masować, po czym spłukać. Najlepiej pod prysznicem, wanna byłaby nieodpowiednim miejscem. Trzeba uważać, bo niestety brudzi wszystko dookoła... Można również wykorzystywać fusy z wcześniej wypitej kawy - wystarczy postępować zgodnie z instrukcją po zalaniu wrzątkiem - ale wówczas peeling jest mniej gęsty.
 

 
Hej. Tak jak obiecałam napisze wam rzeczy potrzebne aby zacząść dbać o siebie i mniej więcej co będę robić w pierwszy tygodniu. Zapraszam do czytania.
To tak... rzeczy potrzebne to:
-7 kartek papieru najlepiej kancelaryjnego w kratkę. A jeśli nie macie to możecie zwykłe kartki z bloku.
-zszywacz do papieru
-zszywki
Wszystkie kartki zbieramy na jedną kupkę i je wyrównujemy. Gdy już wyrównamy to zszywamy wszystkie naraz w trzech miejscach.
Jeżeli chcemy to możemy zamienić kartki na zeszyt w którym będziemy wszystko opisywać. Na tych kartkach lub w zeszycie będziemy opisywać to co w danym dniu robimy związku z dbaniem o siebie.

Opisze wam teraz jak ja mam to rozpisane.
Pierwsza kartka:
29.12.2014
( Poniedziałek )
Postawiony cel:
Wieczorne 15 minutowy ćwiczenia.
Fit:
Wieczorem przed kąpielą ćwicze 15 minut.
Dieta:
Pije minimum 2 litry wody na dzień.
Organizacja:
Segregowanie ubrań.

Kartka druga:
30.12.2014
( Wtorek)
Postawiony cel:
Płaski brzuch.
Fit:
Wieczorem przed kąpielą ćwicze 15 minut. Rano przed ubraniem się robię 25 brzuszków.
Dieta:
Pije minimum 2 litry wody na dzień. Jem przynajmniej jednego orzecha włoskiego na dzień.
Organizacja:
Segregowanie obuwia.
Masaż:
Co wieczór masuje brzuch ręką.

Trzecia kartka:
31.12.2014
( Środa )
Postawiony cel:
Piękne stopy.
Fit:
Wieczorem przed kąpielą ćwicze 15 minut. Rano przed ubraniem się robię 25 brzuszków.
Dieta:
Pije minimum 2 litry wody na dzień. Jem przynajmniej jednego orzecha włoskiego na dzień.
Organizacja:
Uporządkowanie wszystkich książek i zeszytów.
Masaż:
Co wieczór masuje brzuch ręką.
Pielęgnacja:
Po kąpieli naskórek narastający na pięty usuwam pumeksem zużywającym się, smaruje kremem nawilżającym. Przed wyjściem z domu psikam stopy zwykłym dyzydorantem dla kobiet.

To tyle resztę będę wam pisać nabierząco. Życzę miłego czytania.
 

 
Hej. Mam zamiar prowadzić tego bloga o sposobie dbania o siebie, więc w pierwszym poście chce was zachęci abyście zaczeli dbać o siebie razem ze mną. Ja zaczynam od poniedziałku (29.12.2014). Codziennie będę wstawiać posty z tym co robiłam przez cały dzień. Oczywiście nie będę wam pisać dokładnie wszystkiego co robiłam lecz tylko to co miało związek z dbaniem o siebie. Mam zamiar dbać o siebie przez 6 miesięcy i potem zobacze jakie będę rezultaty. Nie martwcie się jak ktoś z was przeczyta ten post po poniedziałku czy za miesiąc a może rok to nie ma aż tak wielkiego znaczenie. Dbać o siebie możecie zasiąść w każdej chwili swojego życia, ważne jest to aby kiedyś zacząśc. Wiadomo że im szybciej tym lepiej dla organizmu a tym bardziej dla samego siebie.
Teraz napisze wam dlaczego warto o siebie zadbać.
1. Poczujesz się cudownie
Świadomość, że ładnie wyglądasz i możesz się podobać, doskonale na ciebie wpłynie. W ładnej bluzce i z ułożonymi włosami od razu zechcesz zawojować świat. A jeśli jeszcze usłyszysz komplementy od partnera lub koleżanek, uwierzysz, że jesteś wspaniała i zawsze dasz sobie radę. Bo to przecież prawda!

2. Nabierzesz chęci do działania
Będziesz gotowa do nowych wyzwań. „Może spotkam się z Dorotą? Dawno się nie widziałyśmy. A może pójdę z dzieckiem na basen? Dobrze nam to zrobi”. Wystarczy pomysł i oto proszę: jeszcze chwila i już wychodzisz z domu!

3. Mąż zacznie być zazdrosny
Jeśli twój ukochany często widuje cię w stroju domowym, teraz będzie mile zaskoczony. Może też poczuć ukłucie zazdrości, jeśli któregoś dnia nie zastanie cię w domu, bo ty akurat wyszłaś z dzieckiem na spotkanie ze znajomymi. To z pewnością ożywi wasze relacje.

4. Będziesz szczęśliwszą mamą
Pamiętaj, że między twoim dzieckiem a tobą jest rodzaj szczególnej więzi. Jeśli ty będziesz zadowolona i pełna optymizmu, ono natychmiast to wyczuje i od razu udzieli mu się twój dobry nastrój. Dzieci to małe sejsmografy, wszystko wyczują.

5. Goście cię nie zaskoczą
Jesteś gotowa na odwiedziny. Masz fajną fryzurę, ładny make-up. Każdy, kto do ciebie przyjdzie, będzie zachwycony twoim wyglądem.

6. Nie wyjdziesz z wprawy
Siedzenie w domu to stan przejściowy. Prędzej czy później wrócisz do pracy, a wtedy nawyk robienia szybkiego makijażu czy fryzury będzie jak znalazł. Dlatego trenuj go codziennie.

7. Nikt nie spyta: „Nie wyspałaś się?”
To pytanie tak naprawdę znaczy: źle wyglądasz. Ale jeśli będziesz zadbana, kto wpadnie na pomysł, by zadać takie pytanie? Nikt!

WAŻNE!
* Psychologowie są przekonani, że myślenie: „Jestem świetna, mogę się podobać” bierze się z dwóch zródeł. Pierwsze to akceptacja otoczenia, czyli komplementy, pochwały, dobre słowa od życzliwych ludzi. Drugie – to wewnętrzne poczucie, że dobrze wyglądam i mogę się podobać.
* Akceptuj siebie. To oczywiste, że nie jesteś ideałem. I co z tego, nikt przecież nie jest. Ważne, byś dobrze się czuła sama ze sobą, lubiła siebie i dobrze o sobie myślała. To sprawi, że będziesz pogodna i zrelaksowana.

Jeszcze dziś postaram się wam napisać w innym poście co wam będzie potrzebne aby zacząść dbać o siebie ( nie mam tu na myśli kosmetyków, a rzeczy na których będziesz wszystko kontrolować) i opisze wam mniej więcej co będę robić przez pierwszy tydzień.